KLL 2018 -henkilökohtainen (31/08/2018)
Kategoria: Kilpailut
Kartta: Söderkulla
Järjestäjä: Ok Trian
Maa: Suomi
Discipline: H20
K-1 Katoin heti oikealta ekan kallion jotta pääsi mäen päälle asti lukematta. Kallion yli notkoa pitkin nenälle ja siitä rastille.
1-2 Rastilta näki polun jota pitkin ekasta mäestä yli. Hain parempaa kulkukelpoisuutta kallioilta ja kävin lähellä polkua, mutta en viittinyt hyödyntyää sitä ja turhaan laskea alas. Satulaa pitkin rasti mäelle ja rastille.
2-3 Kalliota polulle ja sitä niin kauan että suo loppu. Suon reunaa notkolle jota pitkin ylös asti kunnes rastipiste näky.
3-4 Sen verran huono kulku oli että suora valinta ei houkuttanu. Kallioiden alareunaa pitkin pääs helposti ja vauhikkaasti polulle jota pitkin aukolle. Aukon reunalta paisto kalliokumpare joka anto hyvän suunnan. Jyrkänne rivi oli selkeä ja johdatti rastille.
4-5 Mäen päälle ja puska notkon vasempaan reunaan niin rasti tuli vastaan.
5-6 Rinnettä kunnes aukon pään näki. Aukon jälkeen tasoa pitkin tielle ja kumpareita lukien rastille. Rastin edessä oleva nenä näkyi huonommin kun luulin jonka takia pieni epävarmuus rastin otossa.
6-7 Huono reitinvalinta ja vielä huonompi toteutus. Olisi ollut parempi lähteä tieltä samasta kohtaa kun olin aiemmin tullut ja mennä suoraviivaisesti rastille.
7-8 Nyt rupes hapot ohjaamaan suunnistusta liikaa. En jaksanu nousta kumpareelta kumpareelle jollon suunta käänty pahasti vinoon.
8-9 Helppo pikku väli
9-10 Pientä seilailua ja epävarmuutta mutta löyty se lippu sieltä
10-11 Välillä riitti selkeitä kohteita luettavaks jolloin vauhti taas vähän kasvo.
11-12 Mahollisesti huono rv. Kallion ois voinu kiertää polkua.
12-13 Taas huono rv. Vasemmalla kierrolla olis välttänyt mäkeä. Rastille olis pitänyt nousta vasta rastin kohalta eikä ryvetä rinteessä.
13-14 Kohti mastoa polkuja hyödyntäen. Mastola laskiessa pikku pysähys ja varmistus suunnasta.
14-15 Vähän laskin turhan alas polulle joten nousin vähän ylös että pääs mäkien välissä etenemään. rastille meni ura.
Näytä kommentit (0)

KLL 2018 -henkilökohtainen (31/08/2018) KLL 2018 -henkilökohtainen (31/08/2018)